15 Şubat 2016 Pazartesi

BURDA 2016/1 PRATİK DİKİŞ ÖN İZLEME

BURDA PRATİK 2016 PRATİK DİKİŞ  Önizlemesi buyrun hanımlar bakalım beğenecekmisiniz.


1 (1).png
1 (1-1).png
1 (10).png
1 (2).png
1 (4).png
1 (5).png
1 (6).png
1 (7).png
1 (8).png
1 (9).png
2 (1).png
2 (2).png
2 (3).png
2 (4).png
2 (5).png
2 (6).png
2 (7).png
2 (8).png
2 (9).png
3 (1).png
3 (17).png
3 (18).png
3 (19).png
3 (20).png
3 (21).png
3 (22).png
3 (23).png
3 (24).png
3 (25).png
3 (26).png
3 (27).png
3 (28).png
3 (29).png
3 (30).png
3 (31).png
3 (32).png
3 (33).png
3 (34).png
3 (35).png
3 (36).png
3 (37).png
3 (38).png
4 (1).png
4 (2).png
4 (3).png
4 (4).png
4 (5).png

1 (1).png
Sahip: magic-treasure

33 yorum:

  1. Açık gri, kremlere bayıldım, bir, iki yaşıma uygun bulmadığım hariç hepsi çok güzell..
    sevgilerimle Aysel'ciğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin bakış açısı farklı arkadaşım ben dikilecek çok model göremedim dediğin renklerdekiler evet güzeller sevgi selamda benden sana cnm.

      Sil
  2. Çok baştan savma olmuş gibi geldi bana,ama belli olmaz bikaç gün sonra çok beğenebilirim,günüm günüme uymuyor bu ara,hihihi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir bluzla bir etek ve tulumdan başka beğenmedim inşallah sen gibi sonradan beğenipte almak istemem :)

      Sil
  3. Şalvarlar moda olmuş :))
    Emeğine sağlık Aysel hanımcığım, sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Sadece bir etek var benim tercih edebileceğim, alır mıyım bilemedim, gerek yok gibi..
    Teşekkürler paylaşım için :)
    Bu arada geçen gün Burda türkiyenin web sayfasına bir mail döşedim, "şubat ayındayız,mart ayının önizlemeleri bloglarda dolaşıyor, sizin web sitenizde gelecek sayı diye hala ocak ayı var, ayrıca dergi web sitenizde dergi fiyatına kalıp satmaya çalışıyorsunuz, bu ne manasızlıktır" şeklinde, lütfedip cevap vermediler. Şimdi merak ettim baktım, gelecek sayı hala ocak 2016:)) Neyseki "dergide bu ay köşesinde" şubat ayını yayınlamayı başarmışlar:)

    YanıtlaSil
  5. 2016'nin hicbir sayisini begenmedim:(
    hepi topu 3 oldu ama cok bastan savmaca hepsi

    YanıtlaSil
  6. Resimler açılmadı Aysel hanım , göremiyorum . Dur yarın tekrar deneyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfayı yenile yaptın mı ?

      Sil
    2. Yine açılmadı Aysel hanım , o nasıl oluyor?

      Sil
    3. Aaaa bende anlamadım şimdi,eğer istersen mailine göndereyim cnm.

      Sil
  7. Bende beğenmedim bu pratik dikişi, hep olan şeyler. Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önceki sayılar fena değildi hele en son sayısından 3tane model dikmiştim :)ama bu sayı gerçektende tam bir fiyasko.

      Sil
  8. Orada kolları valonlu bluzu, omuzları pencereli elbiseyi, eteği, tulumu,yakası fırfırlı elbiseyi çok beğendim. Niye birşey yok diyorsunuz kızzzzzz. Paylaşım için sağol canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehh işte hiçte bir şey yok değilde :p istenirse birkaç model içinde alınabilinir şekerim :))

      Sil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Adı üstünde pratik dikiş Çok değişik bir şey beklememek gerekiyor. Ama yeni başlayanlar, kalıpsız çalışamayanlar için güzel örnekler var. Emeğine sağlık fıstık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında dediğin gibi usta dikişcilere hitap etmiyor tam benlik ama yakası bacası bir tarafa giden kalıplar var Şebnem'ciğim hani demem o ki üsluplu bir şeyler yok :) bende seni öpüyorum fıstık ;)

      Sil
  11. Hay allah, bu sayıyı da bulamazsam kendimi nerelerden atam acbaaaa....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz marketlerde yok zaten dış ülkede yayınlanmış yakında ülkemize de gelir rahat olun :))

      Sil
  12. eskiden Burdalar baştan sona süper olurdu şimdi hem hepsi birbirine benziyor hem de özensiz. yaka kısımları büzgülü bluzleri sevdim diğerleri ,özellikle de şort pantolan kalıplarını sevmedim. İyi ki yayınlıyorsunuz canım yaa gelseler bile poşetleri de açtırmıyorlar. Ben elimde ki eskileri kullanıyorum hala:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski burdalara sahip olman bulunmaz nimet, keşke bende de olsa o dergiler de daha güzel ,dikilecek modeller var. Sevgiler Hatice'ciğim.

      Sil
  13. Çok güzellerrrrr bende sevgili haşmetlim ilham kaynağım mevlüdem sayesinde dikişe attım kendimi ufak tefek dikiyorum .paylaşan yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Siyah kuğu....O zaman aramıza hoşgeldin cnm. emin ol diktikçe daha çok uğraşma isteği duyacaksın bende bu böyle oldu :)

      Sil
  14. Hoşbuldum dikiş makinası bile aldım :) delimiyim neyim :)

    YanıtlaSil
  15. Şimdi blogundan geldim ve siteni blog listeme ekledim ve yorumunu gördüm hayırrrr asla delilikle alaksı yok inan çok mutlu olacaksın keseceksin dikeceksin bazen olmayacak kumaşı çöpe atacaksın ama diktiklerini giydiğinde müthiş motive olacaksın birşeylerle uğraşmayınca şu dünya sıkıntılarının üstesinden gelinmiyor be gülüm. Makinanı güle güle kullan .

    YanıtlaSil
  16. Bemin seni eklemiştim yayınların bende çıkıyor . Makinamın iğne geçirme aparatını bozdum yada kırdım bile acemilikten elimde kaldı:) tak çıkar bir parça yedek parçası satılır herhalde ben gülerek kullanıyorum da makina bana düştüğüne. Pişman gibi :) çok yazdım özür

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımbenim yazdığın yorumlardan memnunum ;) insan senin gibi yüreği güzel insanlarla iletişim kurmayı seviyor yalnızlık allaha mahsus iyiki varsın...inşallah makinanda kapris yapmaz düzelir :) bende aynı durumdayım makinam kaliteli değil kalın bir kumaştan yelek dikiyorken dikişi bozuldu ve yeleğimi günlerce elimde diktim bir de sağlığım elimi fazla kullanmama müsade etmiyor ....ince bir kumaştan da dün bluz kestim bakalım dikeckmi henüz denemedim .Kocaman sevgilerimle.

      Sil
  17. Yeleğini merak ettim şimdi , elinde sinir sıkışması falanmı var geçmiş olsun canım . Yeleği beğenmezsen ben giyerim duyurulur :) optum sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  18. Yarın fırsat bulursam diktiğim mantoyu ve yeleği resimleyeceğim inan sana da dikerim ne olacak yeterki beğen ;)....sağolasın cnm. sinir sıkışması değil iltihaplı romatizma eklemlerim şişiyor hareket kısıtlılığı yapıyor.Bende öptümm.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...