7 Kasım 2016 Pazartesi

EN GÜZEL KIRMIZI EN GÜZEL BEYAZ -- DİKİŞ ODAMDA 29 EKİM


Dikiş sevdam başladığından bugüne kadar internet te  en anlamlı bir proje olan ,dikiş odamda 29 Ekim etkinliğine katıldığım bu modeli nihayet sunma fırsatı buldum.


 Fırsatı yakalamışken canım kızımın hediyesi olan prova mankenim de görücüye çıksın:)beni memnun eden nefesim herşeyim olan yavruma  teşekkürler.
 Daha önce diktiğim Burda bluzun kalıbını birebir uyguladım.Şuna kesinlikle karar verdim model de kullanılan kumaşın aynısını ya da yakın olanını seçmek isabetli oluyor çünkü sonuç daha memnuniyet verici.
Üzerimdeki duruşuda resimlerde görüldüğü gibi....



 

 
Sevgili blogger Kendin Dik İrem Hanıma emeği için çookk teşekkürler.

Böyle güzel etkinlikte tekrar olmak dileğiyle Cumhuriyetimiz hep var olsun eksikliğini hiç bir zaman yaşamayalım.
Barış, Dostluk,Sevgi dolu yarınlar hepimizin olsun.

22 yorum:

  1. Bu kol tipine bayılıyorum, çok güzel olmuş , eline sağlık :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kol detayı benimde çok hoşuma gidiyor.Teşekkürler canım.

      Sil
  2. Ba-yıl-dım mutlaka ben de yapıcam bu modelden ellerine sağlık sana da çok yakışmış talım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın,beğenmen nasıl hoşuma gitti bilemezsin ve sen alasını dikersin ustacım öpüyorum çok.

      Sil
  3. Harika olmuş, çok da yakışmış, eline sağlık Aysel'cim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler hem de çookk teşekkür ederim Müjdem selam ve sevgiler.

      Sil
  4. Buna kesinlikle GELİNCİK demeliyim.
    Kızçeni ayrıca kutluyorum,ne anlamlı bir hediye.
    Öpüyorum ikinizide.
    Melekim geçmiş olsun,dilerim çabuk atlatır-dikişlerine daha çok,ama kendini fazla yormadan,zaman ayırırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merih sen cansın yorumun bana ilaç gibi geliyor.Ne güzel bir çiçeğe benzetmişin öyle ,kızım ellerinden ben tatlı yanaklarından öpüyor güzel dileğin ve beğenin için yürekten teşekkür ediyorum canım öğretmenim iyi ki varsın.

      Sil
  5. Es una blusa muy bonita, te queda perfecta, estás muy guapa!!
    Voy a probar el patrón, me ha gustado mucho.
    Besos

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estimado Muchas gracias,
      Es con vistas a los hermosos ojos
      Es imprescindible disponer de la misma costura blusa.
      Besos.

      Sil
  6. "Nefesin" dediğin yavruna ben de bir anne olarak gurur duydum yaptığı güzelliğe bayıldım.
    Sevgili Merih çok güzel bir yakıştırma yapmış Evet gelincik çiçeği gibi zarif olmuşsun çok yakışmış emeğine sağlık güzel arkadaşım.
    Sevgi ve selamlar olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımıniçi Türkanım çok teşekkür ediyorum öyle ince öylesine naifsin ki her yazdığın hoşuma gidiyor.
      Seni seviyorum ve sana selamlarımla ,sevgilerimi gönderiyorum.

      Sil
  7. Ooo çok güzel olmuş Ayselcim .Kopya çekip bundan dikmeli .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim .
      Çokda rahat canısı hele senin elinde kimbilir nasıl daha da güzel olur.

      Sil
  8. Daha önceki bluzu atlamışım . Gerçekten kumaş seçimi modeli değiştirmiş daha hoş olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi..modelde kumaş gerçekten çok önemli teşekkür ederim tatlıcım.

      Sil
  9. Çok şık olmuş canım sağlıkla giy ayrıca etkinliğiniz de yapılan kırmızı beyaz çalışmalarına bayıldım ellerinize sağlık hepinizin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum hayatım sizler gibi usta hamarat hanımlardan beğeni almak müthiş gurur verici.

      Sil
  10. Buna nasıl bayıldım anlatamam. bU kadar mı güzel dikilir. O kolun duruşu aşağı doğru çok güzel açılışı, kumaşı, modeli ve mankenimiz tabiki enfesto. Aysel Hanımcım instagramda da gördüğümde çok beğenmiştim. İyiki bu projeye katılmışsınız. Çok yakışmış. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zarifsin canımsın, sağoll varol herşeyiyle becerikli güzel hanımlardan harika sözler beni oldukça memnun kılıyor.Diktikçe inşallah daha iyiye ulaşacağım.

      Sil
  11. Bence de çok anlamlı bir proje.
    Ve siz aydın bir Cumhuriyet kadını olarak hem zarafetinizle hem emeğinizle harika bir duruş sergilemişsiniz. Kutluyorum, sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim içinde müthiş keyifli bir çalışma olmuştu sevgili Zeugma, inanın seneyi iple çekiyorum çünkü böyle bir proje beni tarifsiz mutlu etti... keşke Cumhuriyetimiz için daha kapsamlı bir şeyler yapabilsem.
      Teşekkür ediyor selam ve sevgilerimi gönderiyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...