1 Nisan 2017 Cumartesi

BURDA 2017 MAYIS ÖNİZLEME















































20 yorum:

  1. Gene ne güzel zaman ayırıp bize sunmuş güzel arkadaşım.
    Zahmet edip bilgilendirmişin kuzum,emeğine sağlık.

    Gelip bakar giderim artık.Bu arada geçen uğradım sen evde yoktun ben,salaş modellere bakıp gittim.
    Ya aysellim ben bayılırım o şalvar tipli salaş pantolon ve elbise-tunnik modellere,ne güzel kalıplardan salaş kalıpları oluşturma tekniği canısı nasıl sevndim,haberin olmadı belki ama ben seni sevdim arkandan yine, iyi ki koymuş bu kız bunları dedim sağol varol dikiyorum bitsin paylaşacağım.( Hint kıyafetler tarzını da çok severim ben.)
    Öptüm güzel emek veren ellerinden-ve-sevgi dolu gözlerinden.
    MUUUUCCCUUUKKKK....!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merihhh ben seni yerim yüreği kendi güzel arkadaşım yeterki işe yarasın kuzum faydalanıyorsan mutlu olurum.. bundan sonra hiç bir ayın burdasını atlamadan yüklerim.
      Bende salaş modellerini çokk severim uzun zamandır aklımda bir kaç proje var ama hemen hayata geçiremiyorum kesip biçtiğim kumaşımı bile günler sonra tamamlayabiliyorum .Ayrıca hint modellerini de severim bak modellerde ne çok ortak yanımız varmış:)
      Sayfama her zaman gel buyur başımın üstünde yerin var denk gelemiyoruz o başka:)Diktiğini nasıl merak ettim şimdi.
      Bende kocaman kokulu kokulu öpüyorum ,sana doğru kocamanda sevgilerimi uçurdum:)

      Sil
  2. Thank you very much for the summary of the magazine. There are many models that I like.
    A hug, Vanesa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Welcome Dear.
      I have models that I like.
      Greetings beautiful woman :)

      Sil
  3. bir kaç modeli çok beğendim.Dikişlere bir iç çekip sana bol dikişli keyifli sağlıklı günler diliyorum Ayselciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem hadi sende dikişe el at kimbilir ne ciciler yaparsın:)sağolasınnn,hepimize sağlıklı günler hayatım.

      Sil
  4. Ayselcim kuzucum ellerine emeklerine sağlık arkadaşcım. Bilgilendirdin bizi eksik olma. Çoook öptüm. 😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım rica ederim,Allah seninde eksikliğini göstermesin her zaman sağol varol iyi ki varsın...bende öptümm.

      Sil
  5. İyi oluyor bu ön izlemeler, bak nisan sayısını görmemiştim, bakayım hemen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dergiyi almadan insana gerçekten fikir oluyor Türkan ...önceden içeriğini bilmeden aldığım dergiler bir kalıp çıkarmadan öylece duruyor:)

      Sil
  6. Görmüşüm yaaa, yorum bile yapmışım:)) Yaşlanıyorum galiba adım neydi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) hepimiz aynıyız şekerim:)canın sağolsun arada oluyor işte:)

      Sil
  7. Ooo moda yazısı..:)Neyse ben de beklerim sayfama! :) ;)

    YanıtlaSil
  8. Bu sayıyı almıycam sanırım. Bana yarar bişey göremedim. Öpüyorum sizi Aysel Hanımcım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modelleri görünce kararsız kaldım , iki kalıp dışında beğendiğim yokk bilmem alırmıyım:)bende öpüyorum çokk.

      Sil
  9. Harika modeller arkadaşım dikiş bilenlere ne güzel alternatifler var...sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu sayı dikişe yeni başlayanlar için kolay dikilesi kalıplarla dolu... örgü aşkıma devam edemeyince bende kumaşlarla haşır neşirim:)kucak dolusu selam ve sevgiler.

      Sil
  10. Nefis modeller varmış bu sayıda . bazı modeller çok eski yıllardan tanıdık geldi kumaşları günümüzden sadece:))
    teşekkürler canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten ne varsa eskide var onları şimdi gündeme taşıyorlar tatlım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...